מלון המלך שלמה אילת – סקירה מהשטח

מלון המלך שלמה אילת – סקירה מהשטח

העיר אילת, הממלכה הדרומית של המדינה שלנו, הינה בעיני רבים, עיירת החופשה האולטימטיבית של ישראל. נופש חברים, נופש חברה ונופש משפחתי ובעצם, כל סוג נופש שתוכלו לחשוב עליו. הצרכים שלנו, האישיים, לגבי איזו חופשה בדיוק אנו מחפשים באילת, הם אלו שמשתנים.
ברגע שאתה הופך להיות הורה והחופשה שלך הינה עם ילדים, הצורך העיקרי, הוא למצוא מקום שיעסיק כמה שיותר את הילדים. כי כל הורה יסכים איתי שברגע שהילד רגוע ומאושר, הכל הופך להיות נפלא וכיפי.
אילת מציעה מגוון ענק של פעילויות למשפחות ולילדים בפרט, אבל מוקד החיפוש לחופשה באילת, הוא בהחלט , באיזה מלון לשהות.
הפעם, אספר לכם על מלון המלך שלמה אילת השייך לרשת מלונות ישרוטל קולקשן.
המלון ממוקם על שפת הלגונה שבחוף הצפוני, ממש במרחק הליכה קצר מחוף הים ומאיזורי הבילוי הרבים כל כך של אילת.
הוא מדורג בדירוג הרשמי של משרד התיירות הישראלי כמלון 5 כוכבים, כבוד שלא ניתן בקלות רבה בישראל.
אז מה תוכלו למצוא במלון הנהדר הזה? קודם כל , כאן תמצאו 415 חדרים וסוויטות שעליהם לא אפרט, אך אומר, שישנם סוגים רבים שיתיאמו לכל סגנון החופשה ושבכולם תמצאו מרפסת שפונה או לבריכה או להרי אדום.
לבריכה גדולה עם מגלשות מים, בריכת הפעוטות ו"ממלכת הילדים" המטורפת והקסומה שיש במלון, לאחרונה גם נוספה אטרקציה עדכנית ומהנה – מתחם "מלך הנינג'ה". כל האטרקציות שמצויינות כאן, תמצאו רק פה, במלון הזה, כי זהו בהחלט מלון מושלם לחופשה עם הילדים.
במלון ישנו גם טרקלין עסקים בקומה ה-12 של המלון, המקום האידיאלי לפגישות, הירגעות או שעת עבודה מרוחקת.
להשלמת החופשה הבאמת מושלמת, כמובן, חייב גם ספא. ספא "אספרי" של המלך שלמה מציע התנתקות, התרגעות ושלווה. סאונה יבשה, ג'קוזי, חמאם טורקי ומגוון גדול של טיפולי גוף ויופי. הכניסה לספא הינו בתשלום או כחלק מטיפול הספא שהוזמן.
חדר הכושר של המלון פתוח 7\24 ואם הגעתם לגיל 18 ותרצו להמשיך לשמור על הגיזרה, תוכלו להגיע בכל שעה ובכל יום.
הגעתם לחופשה של מנוחה ולא טיולים, כמובן, תמצאו פה גם מסעדות ושרותי מזון ומשקאות מגוונים לכל חשק שיבוא לכם ואם בא לכם לצאת מהמלון, ממש במרחק הליכה קצר תמצאו המון מסעדות, ברים, בתי קפה ואטרקציות.

 

קרדיט תמונות: מערכת ישראל אינדקס

למידע נוסף