מלון מצפה הימים – סקירה מהשטח

מלון מצפה הימים – סקירה מהשטח

אני אוהבת טבע, צמחים, ירק ושדות ירוקים. אני מאמינה שרוב האנשים יבינו את האהבה הזאת. מה יכול להיות טוב יותר מאוויר צח, נוף מטריף וחיבור ליסודות הטבע.
תקופה ארוכה גרתי בקריית שמונה, הממוקמת בקצה מדינתנו היפה. בכל נסיעה לאזור צפת, האטתי ליד מלון "מצפה הימים". משהו בו משך אותי. החיבור המושלם של חווה אורגנית, גידול עצמי, טבע ואירוח, הרגישו לי טבעיים מאוד.
ביקרתי במקום מספר פעמים, ובכל פעם מצאתי משהו נוסף שהלהיב אותי.
לפני מספר שנים, רשת מלונות ישרוטל, לקחה את המלון הקסום לידיה ושיפצה אותו. המלון שודרג לרמת האירוח הגבוהה ביותר בישראל. רמת דירוג של חמישה כוכבים פלוס, על פי דירוג משרד התיירות. כל זאת נראה לעין ומורגש בכל פינות המלון.
המלון שייך לקבוצת ישרוטל אקסקלוסיב, ששמם הולך לפניהם.
מלון מצפה הימים של רשת מלונות ישרוטל מאופיין בעיצוב ייחודי הכולל עצים וצמחייה בכל פינה במלון, אשר מדגיש את החיבור לטבע.
התחברתי במיוחד לקונספט של מסעדת המלון, אשר דוגל בשיטת "Farm to table", המאפשר לאורחי המלון להיות עדים לתהליך הגידול והאיסוף של עיקר חומרי הגלם למטבח המשובח של המקום.
שדות התבלינים, הבוסתנים, משק החי והמחלבה הממוקמים בשטח המלון, נועדו לספק את הארוחה הטריה והאיכותית ביותר.
ארוחות המלון הינן חלביות וכשרות, עם מגוון טעמים מיוחדים לאזור הגליל. בנוסף ישנה מסעדה בשרית המגישה מגוון בשרים משופדים על ענפי עצים הגדלים באיזור.
ההיבט הקולינרי במלון הוא הדגש, אך לא העיקר.
115 חדרים מרווחים ומפנקים בעיצוב גלילי, מתחם ספא יוקרתי, בריכה חצי אולימפית, סאונות, ג'קוזי, חדר כושר וצוות אדיב ומקצועי יגרמו לכם להרגיש שעשיתם את הבחירה הנכונה שביקרתם במקום המקסים הזה.
אני חייבת להודות שספא הוא הבילוי האהוב עליי כשאני בנופש ללא הילדים, או כשיש לי שעה להתפנק בטיפול, והספא הגדול של המלון הוא בדיוק מה שצריך. הספא מפנק ומחבק, מזיז את הסטרס הצידה ומאפשר להירגע.
ההנאה שתפיקו מהשהיה במלון הקסום הזה, לגמרי שווה את הנסיעה.

קרדיט תמונות: מערכת ישראל אינדקס

למידע נוסף