מלון פורט טאואר תל אביב – סקירה מהשטח

מלון פורט טאואר תל אביב – סקירה מהשטח

תל אביב – העיר המתויירת ביותר בישראל, לאחרונה הפכה לביתו של מלון חדש שנפתח, מלון פורט טאואר תל אביב, מבית היוצר של רשת מלונות ישרוטל. מלון שנפתח לפעילות ממש ביוני האחרון.
בשנים אחרונות, כשאני מטיילת ברחובותיה הסוענים של העיר תל אביב, נבנים עוד ועוד מלונות, מבנים ישנים הופכים את היעוד שלהם לבתי אירוח והעיר מתאימה את עצמה יותר ויותר למבול התיירותי שתמיד נוהר לכאן.
המלון החדש שנפתח ממש בחלקו הצפוני של נמל תל אביב, על רחוב הירקון, מאפשר גישה נוחה להמון מקומות בילוי, מסעדות, ברים ומרכזי קניות. במלון ישנם 149 חדרים מפנקים ושתי סוויטות, בריכה פנימית ומקורה, סאונה גדולה מאוד, חדר כושר שפעיל 24 שעות וכמובן בר עם אווירה צעירה ומדליקה .
אני מניחה שהיעוד העיקרי של המלון, הוא מלון עסקים עבור רבבות אנשי העסקים, שמגיעים לאיזור המרכז לענייני עבודה, אבל אני דווקא רואה במקום כזה, מקום חופשה מושלם, לזוגות שמצליחים "לברוח" ללילה אחד מהילדים או לזוגות צעירים שרוצים לחגוג את אהבתם. משפחות שמגיעות מפריפריה, לבילוי משפחתי בעיר שמציעה את כל הפינוקים.
החדרים במלון מפנקים ביותר, מעוצבים בצבעי הים והשמיים, עם נוף לים או עם הנוף האורבני של תל אביב וכמובן עם כל הנוחות שתוכלו לבקש.
במלון עסקים כמו זה, כמובן, תמצאו אולם אירועים מרווח, חדרי ישיבות וכל הציוד לעריכת כנסים, ימי עיון, ישיבות ואירוח קבוצות.

(קרדיט תמונות: מערכת אינדקס ישראל)

 

למידע נוסף