דלתות כניסה – מה חשוב לקחת בחשבון?

דלתות כניסה – מה חשוב לקחת בחשבון?

דלת כניסה לבית, היא הרושם הראשוני שמקבלים עוד לפני שנכנסים לתוך הבית עצמו. אתם יודעים מה אומרים על הרושם הראשוני, נכון? הוא החשוב ביותר.
המבחר והאפשרויות של דלתות, הוא עצום ולכן חשוב לגשת לעניין בחירת דלת הכניסה, ברצינות הראויה ועם מספיק זמן מראש.
אל תעשו זאת לבד, תפנו לחברה אמינה שמתמחה בדלתות כניסה. ההשקעה הכספית בחלק הזה של תכנון הבית, אינה קטנה ואתם תרצו שהחברה שמולה תעבדו, תהיה מקצועית, אמינה ושירותית. חברה שהמוטו שלה הוא "על איכות ושירות לא מתפשרים", חברת "דלתות אלון". אנשי מקצוע שעומדים איתנה מאחורי המוטו של החברה שלהם.
רשימת הדברים שיש להביא בחשבון בבחירת הדלת, חשובה לא פחות מהמראה החיצוני של הדלת.
חומרי הגלם שמהם עשויה הדלת, חייבים להתאים לאיזור המגורים, לאקלים ולסוג החשיפה לסביבה. בישראל, נהוג להשתמש בעיקר בעץ ופלדה.
הנושא הבא, הוא גודל המפתחים וגודלם של המנעולים. גם אם אתם מתחילים להתעניין בבחירת הדלת, הרבה לפני שיש מקום מוכן להתקין בו את הדלת, כדאי שתחשבו גם על הנושא הזה. בימינו, הרבה אנשים מתעניינים בנעילה "חכמה" ואינטרקומים עם מצלמות, מה שמצריך הכנה מוקדמת של המפתחים בתוך הדלת.
ולבסוף, החלק העיצובי, שחשוב לא פחות. תתחילו בבחירת הסגנון לפי הגודל הקיים, אם זה דלת כנף אחת או כנף וחצי. תבחרו את הסגנון של הדלת שיתאים התאמה מלאה לעיצוב המתוכנן של הבית, סגנון כפרי או מודרני, סגנון תעשייתי או בוהו. מעצב הפנים טוב, יעזור לכם לספר את הסיפור של הבית, כבר מהדלת כניסה.
ואל תשכחו את הכלל החשוב ביותר! תהנו מהתהליך. תיעזרו באנשי המקצוע הנכונים שיהפכו את התהליך הזה לנעים ורגוע.

(קרדיט תמונות: באדיבות חברת דלתות אלון)

שליחת טופס