ים פתרונות עיסקיים

ים פתרונות עיסקיים

שם העסק:
ים פתרונות עיסקיים – ייעוץ אירגוני

מוצרים:
-סדנאות מכירות וסדנאות שירות
-אימון קבוצתי ואישי
-סדנאות פיתוח מנהלים
-איפיון עיסקי
-פיתוח עיסקי

מי? מה? למה?:
לינור שטרן סימן טוב, מקימה והבעלים של ים פתרונות עיסקיים והיא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בייעוץ אירגוני. לינור מתמחה בהדרכות למצויינות העסק, הדרכות מנהלים וצוות וייעוץ עיסקי מהאיפיון ההתחלתי של העסק ועד לקבלת התוצאות הרצויות בשטח.

אני לא חיפשתי ייעוץ אירגוני כשפגשתי את לינור ופשוט התפתחה בינינו שיחה. היא סיפרה לי רבות על מה שהיא עושה, בתשוקה, בהתלהבות, כמו מישהי שממש אוהבת את מה שהיא עושה. משפט אחד שהיא אמרה לי בתחילת השיחה, תפס את תשומת ליבי וחשבתי עליו רבות: "אני באה למקום כדי להרים את הכסף מהריצפה". משפט פשוט כזה, כדרך אגב, אבל עם כל כך הרבה דיוק והבנה של המקצוע.

אם העסק שלכם והעובדים בו עובדים קשה, ללא הפסקה, אבל עדיין רק מגרדים את קצה היכולת של העסק ברווחים או במקרה החמור יותר, אתם אפילו לא יודעים שזה המצב, מומלץ ביותר שתבדקו אפשרות להתיעץ עם יועץ אירגוני. אדם שכל מומחיותו זה בדיוק זה – לקחת עסק שעובד קשה, אבל לא מגיע לתוצאות הרצויות.

לינור תעשה עבורכם את האיפיון והמיפוי של העסק, ראיונות עומק, ניתוח הכנסות והוצאות, ולאחר מכן תבנה תכניות אסטרטגיה לכל היבט של העסק שלכם ותדריך את המנהלים והעובדים של העסק להגיע למצויינות ולרווחים הרצויים.

(קרדיט תמונות: באדיבות ים פתרונות עיסקיים)

0723713002 שליחת טופס