חבילה זוגית לכל החושים באחוזת הספא

חבילה זוגית לכל החושים באחוזת הספא

לילה אחד, זה כל מה שצריך, לחדש את האנרגיות, לנוח ולהירגע. בדרך כלל אנחנו לא שמים לב כמה אנו עמוסים ביום יום שלנו. אני יודעת שקורה לי הרבה פעמים מצב, שאני פותחת את העיניים ביום חמישי בבוקר ובטוחה שהשבוע רק התחיל, כי יש כל כך הרבה דברים עוד להספיק ולעשות השבוע, אבל השבוע טס לו וכבר נגמר.
מירוץ החיים הזה, המטורף, המתיש, הרבה פעמים גובה מחיר יקר מבריאותינו ואם לא ניזכר לעצור מדי פעם, במקרה הטוב, פשוט נפספס את הדברים שאנו אוהבים לעשות.
אז, מדי פעם, אני חייבת את זה לעצמי ויותר מכך, חייבת את זה להצלחת הזוגיות שלי, לקחת אתנחתא קטנה ולצאת לחופשה קטנה, לפעמים רק של יום אחד, בשביל למלא מצברים.
אחד המקומות שבו מצאתי את האפשרות של הבריחה הקצרה והמדוייקת הזאת, הוא אחוזת הספא ברחובות. המקום מציע לאורחיו כמה חבילות מהן תוכלו לבחור ולהתאים לצורך האישי שלכם. אם זה חבילת יום כיף קצרה ומרגיעה עם טיפולים, ספא וארוחה נעימה או אם זה חבילה זוגית לכל החושים עם לינה.
בחבילה האחרונה מצאתי בדיוק את הדברים שהייתי רוצה למצוא בלילה מחוץ לבית עם בן הזוג שלי. חדר מרווח ונוח, עיסוי לכל אחד מאיתנו, שימוש במתקני הספא של המלון, ארוחת בוקר עשירה ופינוקים מקסימים שמחכים בחדר. מה שסיקרן אותי בחבילה הספציפית הזו, זה קופסת בלאק בוקס מפתיעה שמחכה בחדר.. אבל זה כבר הפתעה…
מחיר החבילה הוא 1450 ש"ח.

(קרדיט תמונות: באדיבות אחוזת הספא רחובות)

 

0723713003 שליחת טופס