מלון אזימוט מדי טרה נתניה – סקירה מהשטח

מלון אזימוט מדי טרה נתניה – סקירה מהשטח

נתניה ידועה כעיר תיירות ונופש. רצועת החוף, הטיילת, בתי קפה ומסעדות רבות שבהן תשמעו מגוון רב של שפות העולם. כעיר תיירותית, נתניה מלאה במלונות ברמות השונות, מהפשוטים ביותר ועד היוקרתיים ביותר.
בין כל המלונות, ישנו מלון בוטיק לא גדול, אבל יפהיפה. מלון אזימוט מדי טרה הממוקם ממש על הטיילת, מטרים ספורים מהים שנבנה ממש לאחרונה . העיצוב הרגוע אך מרשים מכניס את אווירת החופש לתוכו ונותן הרגשה של שלווה ורוגע. החדרים עוצבו בצבעם של הים והשמיים, עם רמת הגימור הגבוהות ביותר שאפשר לפגוש. ריהוט איטלקי מרהיב ומפנק.
במלון ישנן מספר קטגוריות של חדרים, מהחדרים לאדם אחד יחיד ועד למשפחות של חמש נפשות .
חדרים לאנשי עסקים עם פינת עבודה בתוך החדר, חדרי דלקס גדולים עם נוף ישיר ומרפסת לים וחדרי פנורמי דלקס עם נוף פנורמי ומרפסת לים.
אך גולת הכותרת של המלון הן הסוויטות של המלון. במלון ישנן ארבע סוויטות בגודל של כ-60 מ"ר כל אחת, הכוללות חדר שינה זוגי מפנק, סלון גדול עם כל הפינוקים, חדר שירותים, חדר ארונות והדובדבן שבקצפת – ספא פרטי מפנק עם אמבט זרמים, מקלחת גשם, סאונה וחמם. הסוויטות ממוקמות בקומות קטנות שבהן רק הסוויטה, חדר לזוג, חדר ליחיד וחדר אוכל פרטי לקומה. אפשר לסגור קומה שלמה למשפחה שמעוניינת בפרטיות או מספר חברים שרוצים להינות מכל הפינוקים של המלון בלי צורך לעזוב את הקומה.
בכניסה למלון ממוקם בר מודרני וכיפי ובקומה מעל הלובי, מסעדה של המלון הצופה לים.
המלון עורך אירועים פרטיים ועיסקיים, שבתות חתן ומתאים מאוד לאנשי עסקים המעוניינים להתארח באיזור, וכל זאת צמוד לים ומספר דקות הליכה ממרכז העיר.

(קרדיט תמונות: באדיבות מלון מדי טרה נתניה)

למידע נוסף