משקפי שמש לקיץ הישראלי – מה חשוב באמת?

משקפי שמש לקיץ הישראלי – מה חשוב באמת?

אנחנו מתחלקים לשני סוגי אנשים: אלו שעבורם משקפי השמש הם פריט חובה כהצהרת אופנה, בכמה שיותר סגנונות, בכמה שיותר צבעים. איכות או כמות – מותגי יוקרה או פשוט הכול מהכול, או שאתם מסוג האנשים שקונים זוג אחד והוא מלווה אתכם שנים על גבי שנים, ייתכן כבר בלוי ושרוט, אבל אהוב ונוח.
למי אתם משתייכים?
האם הקדשתם מחשבה ליתרונות הבריאותיים של המשקפיים? לחשיבותם? האם התעניינתם בהבדלים הקטנים והכול כך חשובים של כל התכונות של המשקפיים? האם זה עניין עונתי עבורכם?
אני מניחה שהתשובה לרוב תהיה לא… וחבל…
אז אם כבר פיניתם מספר דקות לקרוא קצת על הנושא, להלן מספר דברים סופר חשובים עבורכם שמומלץ לסמן וי עליהם בחיפוש וברכישת המשקפיים:
– 100% הגנה מקרני UV המזיקים.
– מומלץ לחפש משקפיים שיתאימו לסגנון הפנים שלכם ולא רק מבחינת היופי. כדאי שהמשקפיים ישבו נוח על האף, שלא "ישבו" על הלחיים, שחשיפה לשמש מהצדדים תהיה מועטה ככל האפשר.
– קיטוב או לרוב אתם תכירו את התכונה כ-Polarization, התכונה שדואגת שרמת הסינוור תהיה מועטה ככל האפשר.
– בחירה נכונה של רמת החשכה של המשקפיים שתתאים לצרכים שלכם.
כשאתם כבר הגעתם לבחור את משקפי השמש שלכם, תבלו קצת זמן באופטיקה ותבחרו את הזוג או הזוגות המתאימים לכם ביותר. זהו אחד הדברים שבהם לא כדאי להתעכב על המחיר כי החשיבות של בחירה נכונה של המשקפיים היא אקוטית לבריאות העיניים שלכם.
ולא רק העיניים, העור מסביב לעין הוא האיזור של העור הדק ביותר בגופינו ולכן מידת החשיפה לשמש של האיזור תשפיע ישירות על הקמטים שהפנים שלכם יפתחו עם הזמן.
מה עוד חשוב לזכור בבחירת המשקפיים? את האופטיקה שבה קונים את המשקפיים! משקפי שמש, לרוב, הם אביזר שבחיינו עובר מסלולי ספורט אתגרי, אפילו אם אנו לא מתכוונים לכך. לעיתים, הם נופלים, זורקים אותם בתיק, ילדים פשוט חייבים לגעת עם האצבעות המתוקות שלהם בעדשה ועוד, ועוד ועוד. אתם רוצים שיהיה "בית" לחזור אליו עם כל בעיה, אתם רוצים לקבל שירות עם סבלנות ומקצועיות. ולכל מקרה, אם אתם מתלבטים, תתיעצו עם האופטיקאי.
ולא לשכוח כמובן! משקפי שמש הם בכל זאת הצהרת אופנה – אז תשתוללו .