מלון אחוזת הספא – סקירה מהשטח

מלון אחוזת הספא – סקירה מהשטח

בחיפושיי אחר מקום בריחה ליום, שיהיה לא יותר מדי רחוק, לא יותר מדי יקר ומפנק ממש, נתקלתי באחוזת הספא ברחובות. בדרך לשם, חייבת להודות, קצת לא הייתי בטוחה, כי נסעתי ועברתי דרך איזור תעשיה, מוסכים ומחסנים.
כשהגעתי למקום לפי הוויז, עדיין לא הייתי סגורה על כך שאני במקום הנכון. אך מאחר שדרך החיים שלי היא לסמוך על החוויה, חניתי בחניה הגדולה ונכנסתי ונעצרתי בהפתעה גדולה. המקום הפתיע אותי ממש! מה שמצאתי שם זה מקום מלא בצמחיה, ירק, פינות קסומות ושלווה.
הסתובבתי במתחם הלא גדול, אבל מרשים בהחלט ולא רציתי ללכת. אז מה מצאתי פה? מלא דברים!
קודם כול מלון בוטיק קטן עם עשרים חדרים מקסימים, חלקם סוויטות, חלקם חדרים לזוגות, כאשר כל החדרים שונים זה מזה, ממש כמו עשרים עולמות שונים. העיצוב הויקטוריאני המודרני, מתאים בול לכל האווירה המיוחדת של המקום, הרגשה של נוחות עם פינוק מירבי, יוקרה ושוב… שלווה!
פגשתי צוות מסביר פנים ושירותי, שסיפרו לי על כל האפשרויות הרבות שיש למקום הנפלא הזה להציע. הם עורכים אירועי בוטיק משפחתיים, אירועי חברה, השקות ואפילו חתונות קטנות. הם מציעים חבילות אירוח עם לינה וללא לינה.
אני מצאתי פה חבילות ליל כלולות, חבילות פינוק עם ספא, חבילות למסיבות רווקים ועוד.
הספא של המקום, הסיבה לכך שהגעתי לכאן, הפתיע במיוחד. מכירים את ההרגשה הזאת כשמגיעים למקום מסויים ומרגישים נוח? אז, זה המקום הזה. כל החושים נכנסים למצב של רוגע ופינוק, בריחה קצרה מהיום יום העמוס והרגשה של חופש.

(קרדיט תמונות: באדיבות המלון אחוזת הספא רחובות)

0723713003 שליחת טופס